Szállítás

Nyomtat

Házhoz szállítás díjszabása
  • Rendelési érték 0-12.000 Ft között – Házhoz szállítás díja: 2.990 Ft,
  • Rendelési érték 12.000 Ft felett – A házhoz szállítás ingyenes.

Szállítási határidő

Minden termék oldalán feltüntetjük a szállítási határidőt (1-3, 3-5 vagy 8-10 munkanap). Amennyiben egyidejűleg több, eltérő szállítási határidejű terméket rendel, a leghosszabb szállítási határidő érvényes. A raktáron lévő termékeket a fotójuknál megjelenő "AKÁR HOLNAPRA" felirat jelzi.

A szállítási határidő nem a választott szállítási módtól függ, hanem attól, hogy a kívánt termék rendelkezésre áll-e raktárunkban, vagy be kell szereznünk a beszállítótól. Külföldi beszállítóknál ez több időt vehet igénybe (pl. Ferplast termékek). Ha a termék megérkezett a raktárunkba, még aznap átadjuk a futárnak, aki a rá következő napon kézbesíti azt.

Házhoz szállítási információk

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Az Acanashop.hu megrendeléseit a GLS és DPD csomagszállító cégek, illetve saját futárjaink kézbesítik. A szállítási címtől és a csomag méreteitől / tömegétől függően a legideálisabb szállítót választjuk. Amikor csomagját átadjuk a szállítónak, rendelésének állapotát ennek megfelelően "DPD-nek átadva", "GLS-nek átadva" vagy "Acanashop futárnak átadva" állapotra módosítjuk és erről automatikusan e-mailben is értesítjük.

Ha az Ön csomagját a DPD vagy a GSL kézbesíti

A "DPD-nek átadva" vagy "GLS-nek átadva" rendelési állapot jelentése, hogy a megrendelését összeállítottuk és a csomagszállító cégnek átadtuk. Kérjük, figyelje e-mail postafiókját, mert hamarosan levelet fog kapni a futárcégtől, mely többek között a csomagszámot, a szállítási címet és a kézbesítés napját tartalmazza, valamint utánvétes csomag esetén az átvételkor fizetendő utánvét összegét is. Kérjük, ellenőrizze, hogy az adatok helyesek-e! A csomagszám segítségével nyomon követheti csomagja helyzetét. Az e-mailben található link segítségével átütemezheti a kézbesítést másik napra. Kérjük, kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit az ebben az e-mailben található elérhetőségek valamelyikén jelezze közvetlenül a DPD/GLS felé.

Sikertelen kézbesítés esetén

Az első sikertelen kézbesítéskor a futár egy értesítőt hagy a címen. Az értesítőn szereplő szám segítségével Önnek a csomagszállító cég weboldalán lehetősége van arra, hogy egyedi igényeinek megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását. Amennyiben a módosítás éjfélig megtörténik, már másnap megkaphatja a csomagját. A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az Ön munkahelyére -, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve amennyiben úgy kívánja, a futár egy megadott helyen le is adhatja a csomagot. Felhívjuk figyelmét, hogy a DPD/GLS összesen háromszor kísérli meg a kézbesítést! Természetesen lehetőség van telefonon keresztül is módosítani a csomag kiszállításának időpontját, a futárcégtől kapott e-mailben található számon.

Ha az Ön csomagját az Acanashop saját futára készbesíti

Az "Acanashop futárnak átadva" rendelési állapot azt jelzi, hogy saját futárunk fogja kézbesíteni csomagját a következő munkanapon (ezek általában kedd és csütörtök). Kérjük, kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit e-mail címünkön vagy munkaidőben (munkanapokon 8 és 17 óra között) telefonon (06-20/250-88-70) jelezze felénk. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy e-mailjében tüntesse fel rendelésének sorszámát, illetve ha telefonon veszi fel velünk a kapcsolatot, szintén készítse elő rendelésének sorszámát.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Utánvétes fizetés

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni. Készpénz használata esetén kérjük, készüljön úgy, hogy a pontos összeget tudja átadni a futárnak. A futárnál bankkártyával is fizethet. Az utánvétes fizetés díja 300 Ft.

Csomagátvétel

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.