ÚJDONSÁGOK! Legújabb termékeink listájáért kattintson ide! Matisse, Orijen és N&D macskatápok, Cibau kutyatápok.

 

Ingyenes szállítás

VÁLTOZÁS! Szállítási díjszabás: 9.000 Ft-ig 1.590 Ft, 9.000 Ft felett ingyenes. A kézbesítés munkanapokon, 8-17 óra között történik. PayPal fizetés díja: +4%.

Elérhetőségek

Kik vagyunk? Bemutatkozás
E-mail: rendeles@acanashop.hu
Telefon: +36204346922
Komáromi Diána tulajdonos Gálik István tulajdonos

Ajándék

NYári NYereményjáték: NYERJEN OKOSTELEFONT! Banki előre utalásnál ajándékot adunk 10.000 Ft feletti rendeléseknél. További fizetési módok: utánvét és bankkártyás on-line fizetés a PayPal rendszerén keresztül.

Fizetési módok

PDFNyomtatEmail

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

 

  1. Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.
  2. Banki előre utalás esetén min. 400 Ft értékű ajándékot adunk, ha a rendelés összege eléri a 10.000 Ft-ot. A fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. A csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg.
  3. Bankkártyával on-line, a biztonságos PayPal fizetési rendszer használatával.

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Banki előre utaláshoz szükséges adatok: Számlaszám: 10700165-67098680-51100005. CIB Bank.

A Payu által biztosított biztonságos bankkártyás fizetésről:


Webáruházunk a PayU által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a PayU pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a PayU érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

Elfogadott kártyák

A PayU internetes fizetési rendszere az American Express, a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. A rendelés jóváhagyását követően Önnek el kell fogadnia a PayU adattovábbítási szabályzatát: kattintson a jelölőnégyzetbe az "Elfogadom a PayU adattovábbítási nyilatkozatát" szöveg előtt. A nyilatkozat tartalma: "A felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a PayU Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring."
  3. Ezt követően kattintson a "Fizetés megkezdése" linkre. Ön átkerül a PayU biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  4. A kártyaadatok megadását követően a Rendelés befejezése gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  5. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a PayU elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS
 
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal, American Express kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
 
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan American Express, VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
 
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
 
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
 
FIZETÉS FOLYAMATA
 
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
 
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
 
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
 
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
•         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
•         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
•         A kártyahasználat tiltott.
•         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
•         A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
•         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
•         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
•         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
•         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
•         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
•         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 
BIZTONSÁG
 
Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a PayU-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a PayUhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
 
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
 
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A PayU elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A PayU elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
 


Ha nem szeretne lemaradni akcióinkról

és a kedvezményes kuponokról,
iratkozzon fel hírlevelünkre!
Név:*
E-mail:*
Háziállatom: Kutyám van
Macskám van
Rágcsálóm, kisállatom van
Díszhalam van
Díszmadaram van
Más háziállatom van

Legújabb termékünk

Trixie 60733 kerámia tál nyulaknak Trixie 60733 kerámia tál nyulaknak 1.325 Ft

Vélemények termékeinkről

Vásárló: Balogh Eszter Termék:
5 STARS
"Nekünk nagyon bevált! Drágább tápról váltottunk erre, mert a korábbi hasmenést okozott. Ár-érték arányban kiváló! ..."
Vásárló: Balogh Eszter Termék:
0 STARS
"Sajnos nagyon rosszul záródik, egy hét alatt - sima sétálás és nem játék vagy ugrándozás közben - elhagytuk az alját. (Indulás előtt ellenőriztem, rendesen le van-e zárva.) ..."
Vásárló: Bárdi Nóra Termék:
5 STARS
"Moszkvai Őrkutyám fogyasztja már rég. Kevés széklet, gyönyörű szőr . És szereti. ..."
Vásárló: Farkas Anita Termék:
5 STARS
"Csak ajánlani tudom. Előtte bárányos almás Acanát evett, és bizony volt mikor nem kellett neki, de ennél a ez még nem fordult elő. Mindig enné legszívesebben. ..."

Választékunk

Blogunkból

Segíthetünk?

Kérdése van, nem ért valamit vagy segítségre van szüksége?
Ingyenhívó Zöld szám
Hívjon ingyen H-P 8-17 óra között, kattintson a gombra! Ügyfélszolgálati munkatársaink várják hívását.

Keresés

Szuper akciók!


 Ferplast Mini Duna Hamster hörcsögketrec Ferplast Mini Duna Hamster hörcsögketrec 9.445 Ft
7.556 Ft
Megtakarítás: 20.00%
Ferplast Cavie 80 Deluxe tengerimalac-ketrec Ferplast Cavie 80 Deluxe tengerimalac-ketrec 13.300 Ft
11.305 Ft
Megtakarítás: 15.00%
Ferplast Casita 080 berendezett nyúlketrec Ferplast Casita 080 berendezett nyúlketrec 13.680 Ft
9.990 Ft
Megtakarítás: 3.690 Ft

Kosár

Felhasználói fiók






Bevásárlólista

Be kell jelentkeznie, hogy megtekintse bevásárlólistáját.

Rendeljen nyugodtan!

A csomag átvételétől számított tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
Díjaink

Szuper akciók!

Ferplast Rabbit 100 Decor nyúlketrec Ferplast Rabbit 100 Decor nyúlketrec 14.330 Ft
12.490 Ft
Megtakarítás: 1.840 Ft
Ferplast Casita 120 berendezett nyúlketrec Ferplast Casita 120 berendezett nyúlketrec 24.610 Ft
19.490 Ft
Megtakarítás: 5.120 Ft
Cibau Sensitive Lamb Medium/Maxi 12kg + 2kg AJÁNDÉK Cibau Sensitive Lamb Medium/Maxi 12kg + 2kg AJÁNDÉK 12.490 Ft
11.490 Ft
Megtakarítás: 1.000 Ft