NYITVA VAGYUNK a két ünnep között is!

 

Ingyenes szállítás

>> A KÉT ÜNNEP KÖZÖTT IS NYITVA TARTUNK! << Szállítási díjszabás: 9.000 Ft-ig 1.590 Ft, 9.000 Ft felett ingyenes. A kézbesítés munkanapokon, 8-17 óra között történik (GLS).

Elérhetőségek

Kik vagyunk? Bemutatkozás
E-mail: rendeles@acanashop.hu
Telefon: +36204346922
Komáromi Diána tulajdonos Gálik István tulajdonos

Ajándék

Banki előre utalásnál ajándékot adunk 10.000 Ft feletti rendeléseknél. További fizetési módok: utánvét és fizetés a PayPal rendszerén keresztül.

Gyakran Ismételt Kérdések

PDFNyomtatEmail

Termékek
Mit tegyek, ha kérdésem van valamelyik termékkel kapcsolatban?
Mit tegyek, ha az áru mégsem tetszik vagy meghibásodott?
Mik azok a többzsákos árak? Csak azonos típusú tápok rendelése esetén érvényesek?

Rendelés
Mit jelent a rendelésem állapota?
Kihez fordulhatok, ha kérdésem vagy problémám van a rendelésemmel kapcsolatban?
Mit kell tennem, ha módosítani vagy törölni szeretném a rendelésemet?

Fizetés, szállítás
Ha szállítással kapcsolatos kérdése van, kérjük, először olvassa el a Vásárlói információk / Szállítás menüpontban található szállítási információkat!
Lehet bankkártyával, on-line fizetni?
Mit kell rudnom a bankkártyás fizetésről?
Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Mi a bankszámlaszám, amire utalnom kell?

Akciók, nyereményjátékok
Kaphatok rendszeres értesítést e-mailben az új akciókról, termékekről?


Mik azok a többzsákos árak? Csak azonos típusú tápok rendelése esetén érvényesek?

A nagy kiszerelésű (13 kg-os és annál nagyobb) tápoknál több zsák rendelése esetén kedvezőbb áron vásárolhat, például az Acana Adult Dog 18 kg-os kiszerelése 15.600 Ft-ba kerül, ha egy zsákot vásárol, míg 2 zsák rendelése esetén 14.400 Ft-ba kerül egy zsák, négy zsák esetén pedig csak 13.100 Ft-ba. A többzsákos árakat minden esetben feltüntetjük az adott táp oldalán. Fontos tudni, hogy nem csak ugyanabból a tápból rendelve érhető el a kedvezmény! Tehát például egy Orijen Puppy 13,5 kg-os és egy Acana Adult Dog 18 kg-os táp rendelése esetén mindkét tápnál a kétzsákos ár lesz érvényes! Kérjük, olvassa el blogbejegyzésünket a többzsákos árakról, ahol részletesebb, képernyőképekkel illusztrált leírást állítottunk össze.

Mit jelent a rendelésem állapota?

A rendelési állapot megváltozásáról minden esetben e-mail értesítést is kap.

Rendelése feladása után annak állapota automatikusan "Feldolgozás alatt". Ez azt jelenti, hogy rendelése rögzítésre került.
Szintén automatikusan "Fizetett" lesz a rendelési állapot, amennyiben Ön a PayPal-on vagy bankkártyával történő fizetést választotta és a tranzakció sikeres volt.
"Visszaigazolt" a rendelés állapota, amennyiben rendelését elfogadtuk, ha PayPal vagy bankkártyás fizetés útján már fizette a rendelést, akkor "Visszaigazolt, fizetett".
"DPD-nek átadva" rendelési állapot jelentése, hogy a megrendelését összeállítottuk és a DPD csomagszállító cégnek átadtuk. Kérjük, figyelje e-mail postafiókját, mert hamarosan levelet fog kapni a DPD-től, mely többek között a csomagszámot, a szállítási címet és a kézbesítés napját is tartalmazza. A csomagszám segítségével nyomon követheti csomagja helyzetét a DPD weboldalán. Az e-mailben található link segítségével átütemezheti a kézbesítést másik napra. Kérjük, kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit az ebben az e-mailben található elérhetőségek valamelyikén jelezze közvetlenül a DPD felé.
Az "Acanashop futárnak átadva" rendelési állapot azt jelzi, hogy saját futárunk fogja kézbesíteni csomagját a következő munkanapon (ezek általában kedd és csütörtök). Kérjük, kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit e-mail címünkön vagy munkaidőben (munkanapokon 8 és 17 óra között) telefonon (06-20/250-88-70) jelezze felénk.

Lehet bankkártyával, on-line fizetni?

Igen. Az Acanashop webáruházban a biztonságos PayPal fizetési módon vagy a CIB Bank által biztosított netes fizetési felületen keresztül bankkártyával is fizethet. A PayPal fizetési módot több millióan használják az egész világon, mert egyszerűen, gyorsan és biztonságosan fizethet vele és már magyar nyelven is elérhető. A boltban történő bankkártyás fizetéshez hasonlóan Önt a PayPallal történő fizetés esetén sem terheli utalási díj vagy egyéb rejtett költség, kizárólag a rendelése értékét kell kiegyenlítenie. Olvassa el itt a magyar nyelvű PayPal ismertetőt! Bővebb információk itt< találhatóak.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Kérjük, olvassa el a Vásárlói információk / Szállítás menüpontban található szállítási információkat. Minden termék oldalán feltüntetjük a szállítási határidőt (tápok esetében 2-3 munkanap, egyéb termékeknél 2-10 munkanap). A tápokat azonnal, raktárról tudjuk küldeni, ezért az átvétel gyakran már a következő munkanapon lehetséges. Amennyiben egyidejűleg több, eltérő szállítási határidejű terméket rendel, a hosszabb szállítási határidő érvényes.

Mit tegyek, ha az áru mégsem tetszik vagy meghibásodott?

A csomag kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül élhet elállási jogával. Ennek menetével illetve a termékekre vállalt garanciával kapcsolatban kérjük, olvassa el a Vásárlói információk / Garancia, elállás menüpontban írtakat.

Kihez fordulhatok, ha kérdésem vagy problémám van a rendelésemmel kapcsolatban?

Elérhetőségeink valamelyikén vegye fel velünk a kapcsolatot. Igyekszünk minél előbb megválaszolni kérdéseit.

Mit tegyek, ha kérdésem van valamelyik termékkel kapcsolatban?

Minden termék bemutató oldalán lehetősége van feltennie kérdését az adott árucikkel kapcsolatban. A termék leírása alatt kattintson a "Tegye fel kérdését a termékről" linkre. Természetesen kérdéseivel megkereshet minket elérhetőségeink bármelyikén is.

Kaphatok rendszeres értesítést e-mailben az új akciókról, termékekről?

Igen. Az Acanashop.hu hírlevelére feliratkozott érdeklődőknek rendszeresen küldünk információkat a legújabb akciós termékekről és a webáruházban kapható újdonságokról.

Mi a bankszámlaszám, amire utalnom kell?

Amennyiben fizetési módként a banki előre utalást választotta, rendelésének ellenértékét az alábbi bankszámlára kell utalnia:
Bankszámla tulajdonosa: Békés Pet Kft.
Bankszámlaszám: 10700165-67098680-51100005
Számlavezető bank: CIB Bank.

Mit kell tennem, ha módosítani vagy törölni szeretném a rendelésemet?

Ha csomagja még nem került átadásra a szállítónak, akkor lehetőség van a rendeléséhez további termékeket hozzáadni vagy törölni. Elérhetőségeink valamelyikén vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS
 
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
 
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
 
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
 
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
 
FIZETÉS FOLYAMATA
 
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
 
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
 
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
 
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
•         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
•         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
•         A kártyahasználat tiltott.
•         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
•         A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
•         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
•         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
•         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
•         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
•         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
•         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 
BIZTONSÁG
 
Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
 
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
 
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
 


Ha nem szeretne lemaradni akcióinkról

és a kedvezményes kuponokról,
iratkozzon fel hírlevelünkre!
Név:*
E-mail:*
Háziállatom: Kutyám van
Macskám van
Rágcsálóm, kisállatom van
Díszhalam van
Díszmadaram van
Más háziállatom van

Legújabb termékünk

Versele-Laga Chinchilla Nature Fibrefood 2,75kg Versele-Laga Chinchilla Nature Fibrefood 2,75kg 6.350 Ft

Vélemények termékeinkről

Vásárló: Balogh Eszter Termék:
5 STARS
"Nekünk nagyon bevált! Drágább tápról váltottunk erre, mert a korábbi hasmenést okozott. Ár-érték arányban kiváló! ..."
Vásárló: Balogh Eszter Termék:
0 STARS
"Sajnos nagyon rosszul záródik, egy hét alatt - sima sétálás és nem játék vagy ugrándozás közben - elhagytuk az alját. (Indulás előtt ellenőriztem, rendesen le van-e zárva.) ..."
Vásárló: Bárdi Nóra Termék:
5 STARS
"Moszkvai Őrkutyám fogyasztja már rég. Kevés széklet, gyönyörű szőr . És szereti. ..."
Vásárló: Farkas Anita Termék:
5 STARS
"Csak ajánlani tudom. Előtte bárányos almás Acanát evett, és bizony volt mikor nem kellett neki, de ennél a ez még nem fordult elő. Mindig enné legszívesebben. ..."

Választékunk

Blogunkból

Segíthetünk?

Kérdése van, nem ért valamit vagy segítségre van szüksége?
Ingyenhívó Zöld szám
Hívjon ingyen H-P 8-17 óra között, kattintson a gombra! Ügyfélszolgálati munkatársaink várják hívását.

Keresés

Szuper akciók!


 Happy Dog Supreme Sensible Toscana 12,5kg Happy Dog Supreme Sensible Toscana 12,5kg 15.990 Ft
13.990 Ft
Megtakarítás: 2.000 Ft
Happy Dog Supreme Sensible Karibik 12,5kg Happy Dog Supreme Sensible Karibik 12,5kg 19.990 Ft
18.490 Ft
Megtakarítás: 1.500 Ft
Ferplast Rabbit 100 berendezett nyúlketrec Ferplast Rabbit 100 berendezett nyúlketrec 13.350 Ft
11.990 Ft
Megtakarítás: 1.360 Ft

Kosár

Felhasználói fiók






Bevásárlólista

Be kell jelentkeznie, hogy megtekintse bevásárlólistáját.

Rendeljen nyugodtan!

A csomag átvételétől számított tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
Díjaink

Szuper akciók!

Happy Dog Supreme Sensible Karibik 12,5kg Happy Dog Supreme Sensible Karibik 12,5kg 19.990 Ft
18.490 Ft
Megtakarítás: 1.500 Ft
Ferplast Mini Duna Multy Ferplast Mini Duna Multy 7.990 Ft
5.990 Ft
Megtakarítás: 2.000 Ft
Ferplast Casita 100 Decor nyúlketrec Ferplast Casita 100 Decor nyúlketrec 17.911 Ft
15.990 Ft
Megtakarítás: 1.921 Ft