NYERJEN OKOSTELEFONT! Minden webshopban leadott, 15.000 Ft feletti, július 26-ig leadott rendelés játszik!

 

Ingyenes szállítás

VÁLTOZÁS! Szállítási díjszabás: 9.000 Ft-ig 1.590 Ft, 9.000 Ft felett ingyenes. A kézbesítés munkanapokon, 8-17 óra között történik. PayPal fizetés díja: +4%.

Elérhetőségek

Kik vagyunk? Bemutatkozás
E-mail: rendeles@acanashop.hu
Telefon: +36204346922
Komáromi Diána tulajdonos Gálik István tulajdonos

Ajándék

NYári NYereményjáték: NYERJEN OKOSTELEFONT! Banki előre utalásnál ajándékot adunk 10.000 Ft feletti rendeléseknél. További fizetési módok: utánvét és bankkártyás on-line fizetés a PayPal rendszerén keresztül.

Gyakran Ismételt Kérdések

PDFNyomtatEmail

Termékek
Mit tegyek, ha kérdésem van valamelyik termékkel kapcsolatban?
Mit tegyek, ha az áru mégsem tetszik vagy meghibásodott?
Mik azok a többzsákos árak? Csak azonos típusú tápok rendelése esetén érvényesek?

Rendelés
Mit jelent a rendelésem állapota?
Kihez fordulhatok, ha kérdésem vagy problémám van a rendelésemmel kapcsolatban?
Mit kell tennem, ha módosítani vagy törölni szeretném a rendelésemet?

Fizetés, szállítás
Ha szállítással kapcsolatos kérdése van, kérjük, először olvassa el a Vásárlói információk / Szállítás menüpontban található szállítási információkat!
Lehet bankkártyával, on-line fizetni?
Mit kell rudnom a bankkártyás fizetésről?
Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Mi a bankszámlaszám, amire utalnom kell?

Akciók, nyereményjátékok
Kaphatok rendszeres értesítést e-mailben az új akciókról, termékekről?


Mik azok a többzsákos árak? Csak azonos típusú tápok rendelése esetén érvényesek?

A nagy kiszerelésű (13 kg-os és annál nagyobb) tápoknál több zsák rendelése esetén kedvezőbb áron vásárolhat, például az Acana Adult Dog 18 kg-os kiszerelése 15.600 Ft-ba kerül, ha egy zsákot vásárol, míg 2 zsák rendelése esetén 14.400 Ft-ba kerül egy zsák, négy zsák esetén pedig csak 13.100 Ft-ba. A többzsákos árakat minden esetben feltüntetjük az adott táp oldalán. Fontos tudni, hogy nem csak ugyanabból a tápból rendelve érhető el a kedvezmény! Tehát például egy Orijen Puppy 13,5 kg-os és egy Acana Adult Dog 18 kg-os táp rendelése esetén mindkét tápnál a kétzsákos ár lesz érvényes! Kérjük, olvassa el blogbejegyzésünket a többzsákos árakról, ahol részletesebb, képernyőképekkel illusztrált leírást állítottunk össze.

Mit jelent a rendelésem állapota?

A rendelési állapot megváltozásáról minden esetben e-mail értesítést is kap.

Rendelése feladása után annak állapota automatikusan "Feldolgozás alatt". Ez azt jelenti, hogy rendelése rögzítésre került.
Szintén automatikusan "Fizetett" lesz a rendelési állapot, amennyiben Ön a PayPal-on vagy bankkártyával történő fizetést választotta és a tranzakció sikeres volt.
"Visszaigazolt" a rendelés állapota, amennyiben rendelését elfogadtuk, ha PayPal vagy bankkártyás fizetés útján már fizette a rendelést, akkor "Visszaigazolt, fizetett".
"DPD-nek átadva" rendelési állapot jelentése, hogy a megrendelését összeállítottuk és a DPD csomagszállító cégnek átadtuk. Kérjük, figyelje e-mail postafiókját, mert hamarosan levelet fog kapni a DPD-től, mely többek között a csomagszámot, a szállítási címet és a kézbesítés napját is tartalmazza. A csomagszám segítségével nyomon követheti csomagja helyzetét a DPD weboldalán. Az e-mailben található link segítségével átütemezheti a kézbesítést másik napra. Kérjük, kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit az ebben az e-mailben található elérhetőségek valamelyikén jelezze közvetlenül a DPD felé.
Az "Acanashop futárnak átadva" rendelési állapot azt jelzi, hogy saját futárunk fogja kézbesíteni csomagját a következő munkanapon (ezek általában kedd és csütörtök). Kérjük, kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit e-mail címünkön vagy munkaidőben (munkanapokon 8 és 17 óra között) telefonon (06-20/250-88-70) jelezze felénk.

Lehet bankkártyával, on-line fizetni?

Igen. Az Acanashop webáruházban a biztonságos PayPal fizetési módon vagy a CIB Bank által biztosított netes fizetési felületen keresztül bankkártyával is fizethet. A PayPal fizetési módot több millióan használják az egész világon, mert egyszerűen, gyorsan és biztonságosan fizethet vele és már magyar nyelven is elérhető. A boltban történő bankkártyás fizetéshez hasonlóan Önt a PayPallal történő fizetés esetén sem terheli utalási díj vagy egyéb rejtett költség, kizárólag a rendelése értékét kell kiegyenlítenie. Olvassa el itt a magyar nyelvű PayPal ismertetőt! Bővebb információk itt< találhatóak.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Kérjük, olvassa el a Vásárlói információk / Szállítás menüpontban található szállítási információkat. Minden termék oldalán feltüntetjük a szállítási határidőt (tápok esetében 2-3 munkanap, egyéb termékeknél 2-10 munkanap). A tápokat azonnal, raktárról tudjuk küldeni, ezért az átvétel gyakran már a következő munkanapon lehetséges. Amennyiben egyidejűleg több, eltérő szállítási határidejű terméket rendel, a hosszabb szállítási határidő érvényes.

Mit tegyek, ha az áru mégsem tetszik vagy meghibásodott?

A csomag kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül élhet elállási jogával. Ennek menetével illetve a termékekre vállalt garanciával kapcsolatban kérjük, olvassa el a Vásárlói információk / Garancia, elállás menüpontban írtakat.

Kihez fordulhatok, ha kérdésem vagy problémám van a rendelésemmel kapcsolatban?

Elérhetőségeink valamelyikén vegye fel velünk a kapcsolatot. Igyekszünk minél előbb megválaszolni kérdéseit.

Mit tegyek, ha kérdésem van valamelyik termékkel kapcsolatban?

Minden termék bemutató oldalán lehetősége van feltennie kérdését az adott árucikkel kapcsolatban. A termék leírása alatt kattintson a "Tegye fel kérdését a termékről" linkre. Természetesen kérdéseivel megkereshet minket elérhetőségeink bármelyikén is.

Kaphatok rendszeres értesítést e-mailben az új akciókról, termékekről?

Igen. Az Acanashop.hu hírlevelére feliratkozott érdeklődőknek rendszeresen küldünk információkat a legújabb akciós termékekről és a webáruházban kapható újdonságokról.

Mi a bankszámlaszám, amire utalnom kell?

Amennyiben fizetési módként a banki előre utalást választotta, rendelésének ellenértékét az alábbi bankszámlára kell utalnia:
Bankszámla tulajdonosa: Békés Pet Kft.
Bankszámlaszám: 10700165-67098680-51100005
Számlavezető bank: CIB Bank.

Mit kell tennem, ha módosítani vagy törölni szeretném a rendelésemet?

Ha csomagja még nem került átadásra a szállítónak, akkor lehetőség van a rendeléséhez további termékeket hozzáadni vagy törölni. Elérhetőségeink valamelyikén vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS
 
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
 
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
 
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
 
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
 
FIZETÉS FOLYAMATA
 
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
 
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
 
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
 
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
•         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
•         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
•         A kártyahasználat tiltott.
•         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
•         A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
•         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
•         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
•         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
•         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
•         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
•         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 
BIZTONSÁG
 
Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
 
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
 
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
 


Ha nem szeretne lemaradni akcióinkról

és a kedvezményes kuponokról,
iratkozzon fel hírlevelünkre!
Név:*
E-mail:*
Háziállatom: Kutyám van
Macskám van
Rágcsálóm, kisállatom van
Díszhalam van
Díszmadaram van
Más háziállatom van

Legújabb termékünk

Trixie 60733 kerámia tál nyulaknak Trixie 60733 kerámia tál nyulaknak 1.325 Ft

Vélemények termékeinkről

Vásárló: Balogh Eszter Termék:
5 STARS
"Nekünk nagyon bevált! Drágább tápról váltottunk erre, mert a korábbi hasmenést okozott. Ár-érték arányban kiváló! ..."
Vásárló: Balogh Eszter Termék:
0 STARS
"Sajnos nagyon rosszul záródik, egy hét alatt - sima sétálás és nem játék vagy ugrándozás közben - elhagytuk az alját. (Indulás előtt ellenőriztem, rendesen le van-e zárva.) ..."
Vásárló: Bárdi Nóra Termék:
5 STARS
"Moszkvai Őrkutyám fogyasztja már rég. Kevés széklet, gyönyörű szőr . És szereti. ..."
Vásárló: Farkas Anita Termék:
5 STARS
"Csak ajánlani tudom. Előtte bárányos almás Acanát evett, és bizony volt mikor nem kellett neki, de ennél a ez még nem fordult elő. Mindig enné legszívesebben. ..."

Választékunk

Blogunkból

Segíthetünk?

Kérdése van, nem ért valamit vagy segítségre van szüksége?
Ingyenhívó Zöld szám
Hívjon ingyen H-P 8-17 óra között, kattintson a gombra! Ügyfélszolgálati munkatársaink várják hívását.

Keresés

Szuper akciók!


 Ferplast Rabbit 100 EL nyúlketrec Ferplast Rabbit 100 EL nyúlketrec 11.855 Ft
9.990 Ft
Megtakarítás: 1.865 Ft
Ferplast Cavie 80 Deluxe tengerimalac-ketrec Ferplast Cavie 80 Deluxe tengerimalac-ketrec 13.300 Ft
11.305 Ft
Megtakarítás: 15.00%
Ferplast Casita 100 berendezett nyúlketrec Ferplast Casita 100 berendezett nyúlketrec 17.314 Ft
14.990 Ft
Megtakarítás: 2.324 Ft

Kosár

Felhasználói fiók






Bevásárlólista

Be kell jelentkeznie, hogy megtekintse bevásárlólistáját.

Rendeljen nyugodtan!

A csomag átvételétől számított tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
Díjaink

Szuper akciók!

Sofa 2 Prestige fekhely barna párnával Sofa 2 Prestige fekhely barna párnával 8.240 Ft
6.592 Ft
Megtakarítás: 20.00%
Ferplast Mouse 120 egérketrec Ferplast Mouse 120 egérketrec 30.990 Ft
24.990 Ft
Megtakarítás: 6.000 Ft
Ferplast Casita 100 Decor nyúlketrec Ferplast Casita 100 Decor nyúlketrec 17.911 Ft
15.990 Ft
Megtakarítás: 1.921 Ft